Thursday, August 16, 2012

Talking To The Moon

Kadang-kadang bila terfikir masa zaman sekolah rendah , aku sayu , sebak .
(Bukan kadang-kadang , selalu gila sebenarnya bahahaha)
Aku betul-betul rindu dekat Amym & Zati .
Betul-betul , betul-betul rindu .
Rindu tahap .. extreme gila .
Aku kan noob takde boyfriend so mestilah rindu dekat bestfriend je :3

Cik Jiran , Hanisah . Hanisah dulu cintan dengan Hafizuddin HAHAHAHA omg rindu gila nak mati Darjah 3 .
Kembar siam Amym , Haiqal . Ahh , rindu .
Masuk sekolah menengah baru nak lembut-lembut jiwang-jiwang sikit LOOOOL .
Rindu gila Yadh , Noni , Amal , Maya , Jamal , Harith blablabla and semua lah yang dekat Bestari dulu :') Tak lupa jugak kawan gaduh paling awesome , Azfar Hamdii Hahahahaha .

Kalau lah Shah Alam-Tanjung Karang tu macam Shah Alam-Subang Jaya , terdaya lah jugak aku nak jumpa diorang every weekend .
Tak pun kalau ada KTM from Shah Alam to Tanjung , akan ku gagahi jugak lah menunggangi KTM tersebut walaupun semua orang tau aku paling mencik ( benci ) menunggangi KTM dan train , LRT dan sebagainya , HAHAHAHAHA MENUNGGANG LOOL .
Kalau lah naik taxi from Shah Alam to Tanjung RM 50 je , termampu lah lagi aku nak bayar .
Apa kan daya , tsk , aku tak mampu nak bayar duit taxi beratus ratus hinggit dan aku juga tidak mampu untuk berjalan kaki mahupun berenang mahupun mendayung sampan untuk sampai ke Tanjung Karang .
Alamak Dania , bas kan ada . Sorry lah awak kita tak reti naik bas , kita tak tipu :'(
Macam dah 80 kali aku suruh Eddy ajar aku naik bas , daripada form 3 , tapi tak jalan jugak Hahahahaha .

Kadang-kadang aku rasa macam desperate gila nak balik Tanjung , macam URGHHH KENAPA AKU TAK BOLEH BALIK TANJUNG KENAPA URGHHH . *Everyday I wear my heart on my sleeve tsk*
Ada jugak terfikir macam 'Patutnya offer SAMTK masuk asrama masa masuk form 1 dulu aku terima , so masa pindah Shah Alam aku takpayah ikut , duduk dekat Tanjung diam-diam' LOL MACAM AKU BOLEH SURVIVE JE DUDUK DEKAT ASRAMA .

Aku rindu korang , tapi aku pun tak boleh buat apa-apa . Nanti aku dah ambik license , tiap-tiap hari aku drive pergi Tanjung jumpa korang Hahaha ( kalau korang nak jumpa aku lah lol ) . Aku rindu sangat dekat korang , rindu sangat sangat sangat sangaaat . Korang jangan lupa aku taaaau *emo japs* Hehe . Ampunkan semua dosa aku dekat korang , halalkan makan minum aku . Selamat Hari Raya kawan .

No comments:

Post a Comment